Saturday, December 18, 2010

::fasa perjuangan::



Alhamdulillah..segala pujian hanya selayaknya untuk ALLAH Rabbul Jalil. DIA sememangnya Maha Pengasih dan Maha Penyayang. Tidak pernah sekalipun DIA meninggalkan aku sendirian untuk menguruskan kehidupan sehari-hari. DIA sentiasa di sisi tiap waktu dan ketika. DIA beri petunjuk ketika aku dalam kebuntuan. DIA memimpin jalanku ketika aku terasa lemah. DIA memancarkan sinar cahaya tika aku dalam kegelapan. DIA datangkan kegembiraan apabila aku berduka. DIA hadirkan tenang pabila aku resah. Kini, "k" 1 telah selesai dengan kejayaan yang gemilang. Alhamdulillah, syukur di atas anugerah pemberian-Nya. Sekarang, "k" 2 sedang melalui fasa-fasa terakhir untuk diselesaikan. Alhamdulillah, DIA permudahkan segalanya. Moga natijahnya akan membuatkan aku tersenyum girang. Tapi "k" 3 masih kabur. Moga DIA permudahkan urusan dan kurniakan yang terbaik buatku...DIA Maha Tahu apa yang terbaik untukku..insyaALLAH..

No comments: