Friday, December 15, 2006

~~DiRi~~

1) new sem had just begun for almost 2 weeks..heh, tapi hatiku masih lagi kaku&beku..entah kenapa..however, i really enjoy my 5 last subjects even i'm not pay full attention to the lectures..at least, i can see the strong spirit come through the deepest heart of my beloved lecturers, they really keep a good work and make a big effort to ensure our victory in this worldly life. kata2 semangat yang terbit dari bibir mereka sangat berkesan menusuk hatiku..tak ternilai rasanya bak mutiara di dasar lautan..setiap bicara membina diriku, membangkitkan semangat yang kian luntur di telan masa.

2) hadir kelas AAP lepas Jumaat, kelihatan kelas biasa yang kami gunakan sedang dipenuhi oleh group lain..memang patut pun, sebab bukan waktu kelas aku..actually my class starts at 11 a.m, but today we've changed the time due to some problems. so, kami ambil kelas paling hujung, dari jauh aku melihat ustaz setia menanti kedatangan anak2 didiknya..Ooppss, nampaknya aku terlambat sedikit..hehehhe..masuk kelas aje, ada kamera tersedia untuk digunakan..huhuhu..seramnya rasa..hari ni semua group kena berlakon, siap rakam lagi..group aku paling last sekali..dalam perbualan, aku memegang watak seorang ibu yang ingin mencari calon untuk anak terunanya..kikikiki..semua tergelak masa group aku tengah acting..mana taknya..aku gunakan nama ustaz, anaknya dan juga nama satu2nya brother yang wujud dalam kelas aku..heh, nasibla..kita tengok, siapa yang kena!!=)
p/s: seronok jugak berlakon ni..rasa macam nak buat sekali lagi..kui3


3) pukul 5 lebih..khusyuk menelaah novel "ayat2 cinta"..tit..tit.. 1 message received: jae
hmm..teringat plak pada jae, apa khabar dia sekarang ye, kalau tanya, mestilah jawapannya: alhamdulillah, jae dah sihat sikit..tapi kita tak tahu derita sebenarnya..moga DIA menyembuhkan jae..aaameeenn..


4) memandangkan sem ni merupakan sem terakhir bagiku, seharusnya aku punya hala tuju&matlamat yang jelas ke mana langkahku selepas ini..tapi, sayangnya aku belum lagi berbuat demikian..bukan aku tak fikir..tapi kepastian aku suatu ketika dulu lenyap tanpa dipinta..kini aku masih buntu..merenung jalan yang bersimpang-siur..masih tiada cahaya@sinar yang menerangi..memandu arah masa depanku..hhmmm...berikan aku sedikit masa..aku perlu menyelami kembali rasa hati ini..moga ku tak tersalah pilihan..

No comments: