Sunday, May 27, 2007

Hari itu

2/5/07 ... 13 rabiulakhir 1428



::ziarah COMRADE::
terima kasih buat COMRADEAN & A.Zahar sekeluarga kerana sudi meluangkan masa menziarahiku dan keluarga. Moga ukhwah yang terbina akan lebih erat terjalin dengan rabitah hati yang disemai cinta & kasih Yang Esa.


3/5/07 ... 15 rabiulakhir 1428

::Bookfair-PWTC::
rasa seronok & bertuah apabila berpeluang ke pesta buku tahun ini. Alhamdulillah..dengan sedikit simpanan dapatla membeli beberapa buah buku idaman=).


12/5/07 ... 24 rabiulakhir 1428

::writing workshop::
Dapat pengalaman baru dan tips untuk menjadi seorang penulis. Banyak perkara yang berkaitan dengan bidang penulisan termasukla perihal hak cipta. Hmm, insyaALLAH ilmu yang diperoleh akan digunakan sebaik mungkin. Mana tahu jadi penulis suatu hari nanti?? =) saya akan kongsikan pengalaman ini dengan sahabat yang berminat..tunggu post terbaru nanti..


19/5/07 ... 2 jamadilawal 1428

::fasi jemputan, SKDN::
berpeluang menjadi fasilitator bagi program bestari solat untuk pelajar tahun 1&2 di Sek Keb Dusun Naning, Hulu Langat Selangor. Modul yang diketengahkan ialah teori&praktikal wuduk&solat. Gang comradean yang lain semua handle budak darjah 2. Aku seorang je kena handle budak darjah 1. Dapat 5 orang adik yang comel dan cute lagi nakal =) (haziq, hakim, habibah, hazirah&Ilya). Seronok dapat berprogram dgn adik2 ni sbb selalunya program aku bersama orang asli je. Kira pengalaman barula.


26/5/07 ... 9 jamadilawal 1428

::Mtest::
hari ni aku ada test untuk pemilihan guru kpli di SMK Puteri Titiwangsa dekat dgn Taman Tasik Titiwangsa. Kat sana aku terjumpa beberapa orang student UIA. Huhuhu..time exam ntah pape..rasa macam lembab je otak ni nak jawab..lagi-lagi bab matematik..dah berkarat dah..banyak gak soalan yang tak terjawab..pasrah ajala..kalau ada rezeki, Alhamdulillah.kalau xde, carila jalan lain. Mungkin ada rezeki yang lebih baik DIA nak berikan padaku=).

No comments: