Saturday, July 01, 2006

hari yg berlalu

31 Mei 2006

Jalan-jalan ke Zoo Negara bersama sahabat2 COMRADE (a.zul, shukri, mok ana,tikah,k.fi dan nana)..seronok sungguh waktu itu..terima kasih pada kalian yang sudi mengajakku bersama..kalian memang sahabat sejati..=)

1-5 Jun 2006

Berpeluang pulang ke desa setelah sekian lama..seronok betul rasa,yang paling best..sempat menatap keindahan dan kedamaian pantai cahaya bulan walau untuk seketika =)..


15-29 Jun 2006

Pengalaman yang sangat berharga buat diri,dapat merasai susah payah seorang pendidik..satu kenangan yang indah,serasa diri lebih menghargai pengorbanan dan jasa mereka..Tugas pendidik bukan perkara mudah,apatah lagi pada zaman kecanggihan teknologi yang mencabar seiring dengan keruntuhan moral generasi masa kini..


30 Jun 2006

Kenduri kesyukuran dan solat hajat diadakan di rumah sempena adik (hidayah) dapat menyambung pelajaran ke UUM,sintok, Kedah...TAHNIAH..moga terus menggapai kejayaan dan kecemerlangan dalam kehidupan,dunia dan akhirat..insyaALLAH..majlis dibuat secara kecil-kecilan, hanya saudara terdekat dijemput..


1 Julai 2006

Pagi2 sudah sibuk di dapur, menyiapkan makanan untuk keluarga tercinta..hari ni makayah hendak ke Kedah untuk menghantar Dayah..moga selamat pergi dan pulang..=)

No comments: