Wednesday, April 25, 2007

dengan keizinanMU..

dengan keizinanMU..ku berpeluang bermusafir ke Lebir sebagai pencinta agamaMU..walau seketika..dapat kunikmati hebatnya ukhwah&perjuangan sahabat2 secomrade bersama-sama orang kampung..

dengan keizinanMU..hati orang-orang kampung Lebir makin lembut&terbuka..dapat kulihat dari wajah mereka, bersinar cahaya pengharapan agar hidup mereka akan berubah ke arah yang lebih baik. KAU pandulah jalan mereka agar terarah kepadaMU Ya Rabbi..

dengan keizinanMU..aku telah memperoleh result yang baik..kusyukuri segala..Engkau jua yang Maha Memberi..moga KAU kurniakan daku yang terbaik dalam kehidupan ini..

dengan keizinanMU..tamat sudah perjuanganku membenih makrifat di taman ilmu&budi untuk ijazah pertama..moga DIKAU memberiku keizinan&kemudahan untuk menyambung pengajian ke peringkat yang lebih tinggi..


drpd mad merah: Teringat juga pd satu penjelasan ustazah sekolah rendah dulu. Ada member tanya kenapa kdg2 kita dah banyak kali berdoa tapi belum dapat apa yang diimpikan. Ustazah kata itu tandanya Allah sayang pada kita. Sebabnya Allah tahu kalau kita lambat atau belum dpt yg diimpikan, kita akan terus berdoa dan mengingati Ilahi. Sebenarnya Allah amat rindukan suara hamba-hambaNya merayu dan memujiNya. Kalau sekali berdoa terus dapat, kemungkinan besar lepas tu kita kita taksub dan lupa utk bersyukur pd yg Esa.Tazkirah Malam..

1 comment:

Fathiah said...

salam'alaik, kak , afwan.. nk mintak email add akak?? hotmail ke.. lau boleh , ingat nk add dlm msn.. n lau boleh nk mintak tips2 munazarah dr munazir2 uia.