Wednesday, June 06, 2007

Busyra!!

Alhamdulillah...Busyra demi busyra dikhabarkan...TAHNIAH buat insan yang dikurnia busyra=)..


Busyra 1: Mabruk buat Fadhil (adik) yang baru sahaja selesai konvoksyen (diploma) pada
27 Mei 2007 .

Busyra 2: Mabruk buat Atikah Jamaluddin yang baru mendapat kakak ipar (K.Pae) pada 3 Jun 2007. Tikah bila lagi?? ehem..ehem.. ;-)

Busyra 3: Mabruk buat A.Faizal (mantan presiden COMRADE) & K.Su (x-COMRADE) kerana mendapat cahaya mata yang pertama..moga kehadiran insan baru dalam rumah tangga membawa kebahagiaan berpanjangan...InsyaALLAH!

Busyra 4: Mabruk buat Paksu Nizam & Kak Lala kerana mendapat putera sulung (Md Arif Umair) pada 5 Jun 2007.. Moga kebahagiaan dan kesyukuran berpanjangan..

Busyra 5: Mabruk buat Shah yang mendapat anak saudara baru (Nur Zafirah) pada 1 Mei 2007.

Busyra 6: Mabruk buat Ayah Man & Mok Ni yang bakal mendapat putera ke-4 pada 15 Jun 2007..Moga dipermudahkan urusan dan selamat semuanya..Tak mengapa tidak dikurnia puteri impian, jika semua putera anak yang soleh, akan menjadi penyejuk mata dan penawar dihati.. =)

Busyra 7: Mabruk buat Hasfah, teman sekuliyah dari China yang akan diijabkabulkan pada 24 Jun 2007 di SHAS MOSQUE, IIUM. InsyaALLAH saya akan memenuhi undanganmu sahabat. Bakal zauj enti orang Yaman ye..hehheeh..moga ceria meniti alam bahagia=)



No comments: