Saturday, December 13, 2008

~~Bimbinglah daku~~

Dengan nama ALLAH Yang Maha Pemurah lagi Maha Penyayang.

Alhamdulillah..Aku mengucap syukur kehadrat Yang Maha Penyayang kerana memberiku kekuatan menamatkan kerja kursus untuk master. Akhirnya habis juga 10 subjek yang perlu diambil sebelum mulakan penulisan tesis. Aku juga bersyukur kerana keputusan untuk semester ini lebih baik daripada semester lepas. Serasa tak cukup dengan rasa kesyukuran untuk membalas segala nikmat kurniaanNYA. Kini, aku sedang memikirkan tajuk yang sesuai untuk mulakan tesis. Moga Dikau permudahkan urusan ini Ya ALLAH. Aku juga mula memikirkan tentang kerjaya. Ya, sekarang aku harus mula bekerja. Aku perlu bekerja untuk membantu keluarga. Meringankan beban abah dan mama yang telah sekian lama membanting tulang membesarkan kami adik-beradik. Kumemohon setulus hati, Kau bimbinglah aku ke jalan redhaMU, Kau pimpinlah daku menuju gerbang rahmat dan maghfirahMU. Moga aku menjadi hambaMU yang bersyukur atas segala nikmat kurniaMU. Kurniakan aku kejayaan dunia dan akhirat.

No comments: