Thursday, December 11, 2008

Mabruk alaikum..

BISMILLAHIRRAHMANIRRAHIM..

Segala puji bagi ALLAH atas segala nikmat kurniaNYA.

Pertamanya saya ingin mengucapkan setinggi-tinggi tahniah buat para pendebat UIAM khususnya kategori Bahasa Arab kerana mengungguli kejohanan debat diraja yang berlangsung di taman ilmu dan budi pada 28/11/08-3/12/08 yang lalu..Syabas buat semua dan teruskan kecemerlangan=)..

Tahniah juga buat sahabat tercinta, Nur Hafizah Ahmad Tajuddin yang telah menjadi suri dalam rumah tangga, kudoakan moga dikau bahagia selalu dan diberkati ILAHI sepanjang kehidupan ini..Layarilah bahtera rumah tangga dengan bijaksana moga Jannah menjadi mahligaimu di kemudian hari=)..

Dikesempatan ini, kuingin sampaikan ucapan tahniah buat k.wani (Wan Shawani Che Omar) atas pernikahannya dengan pilihan hati. Moga dirimu sentiasa ceria di samping suami tercinta. ::Teringat kenangan lalu ketika kita bersama di aspuri MMP=)::

Sekalung tahniah juga buat K.Aisyah Musa, Research Management Centre officer yang akan menamatkan zaman bujangnya..emm, akhirnya kahwin juga k.aisyah ye...hehehhe..Moga berbahagia selalu..

dan buat kawan-kawan, sahabat-sahabat, jua teman-teman yang jauh di mata tapi dekat di hati..moga kalian diberkati selalu..

No comments: